Sklep » Katalog » Zwroty i Reklamacje |Moje Konto|Zawartość koszyka|Zamówienie 
Infotronik| Komputery PC -> Rack 19"| Transceiver - Moduł GBiC, SFP, xFP| Extendery| Kable światłowodowe na zamówienie| Sieci lan| Domeny, www| Serwis| Kontakt
Kategorie
Komputery Rack 19"
Obudowy Rack 19"
Akcesoria do obud. Rack 19"
Obudowy ATX, mATX, mITX
Switch 5-48 portów
Router, Access Point
Transceivery, Konwertery
Karty RS232 / COM / LPT
Karty RS422/485
Patchcordy LC, SC, ST, MTRJ
Kable sieciowe LAN
Kable KVM, USB, SATA, RS
Adaptery, mediakonwert.
Karty sieciowe
Puszki, Gniazda, LAN, RJ45
Panele krosowe
UPS Rack19"
Akcesoria do szaf 19"
Konsole KVM / Switche
Extender KVM
Sprzęt używany (testowany)
SALE (Sprzęt nowy!)
Producenci
Wyprzedaż - Super ceny!
SALE Baner
Co jest w wyprzedaży..?
Nowości więcej
Karta sieciowa 1Gbps x4 PCI-E (x1) Delock 89025 (opcja Low Profile)
Karta sieciowa 1Gbps x4 PCI-E (x1) Delock 89025 (opcja Low Profile)
412,05 zł
Komputer Rack 19" 3U, Intel i3,i5,i7, 16/32/64GB-DDR4, Gigabyte H610 1xSSD-M2, 1xLAN /09J38
Komputer Rack 19" 3U, Intel i3,i5,i7, 16/32/64GB-DDR4, Gigabyte H610 1xSSD-M2, 1xLAN /09J38
3.247,20 zł
Komputer Rack 19" 3U, Intel i3,i5,i7, 16/32/64GB-DDR4, Gigabyte H610 1xSSD-M2, 1xLAN /09J38
Komputer Rack 19" 3U, Intel i3,i5,i7, 16/32/64GB-DDR4, Gigabyte H610 1xSSD-M2, 1xLAN /09J38
3.247,20 zł
Zwroty i Reklamacje Zwroty i Reklamacje
Regulamin sklepu| Wysyłka i odbiór towaru| Zwroty i reklamacje| Kontakt

   Zwrotu towaru. Zakupy w sklepie internetowym dają Konsumentom prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu dni od dnia otrzymania towaru.

   Zgodnie z przepisami tej ustawy zwrotowi nie podlegają:

  • nagrania audialne i wizualne oraz zapisane na nośnikach programy komputerowe po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  • świadczenia, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone,
  • towar sprowadzany na indywidualne zamówienie klienta o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu.


   Zasady zwrotu towaru zakupionego przez Internet:

  1. Klient, będący osobą fizyczną (konsumentem), ma prawo do zwrotu towaru, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia.
  2. Jeżeli klient chce odstąpić od umowy w ciągu w ciągu 14 dni, musi dostarczyć zakupiony towargo do nas. Jeżeli towar nie będzie dostarczony osobiście, to przesyłka musi być zrealizowana w sposób zapewniający dostarczenie towaru w stanie nieuszkodzonym.
  3. Odesłany towar nie może nosić śladów zużycia i powinien zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony.
  4. Z przesyłką musi być dostarczone oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru oraz powinny być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony. Dla szybszego zwrotu świadczeń, dobrze jest podać również numer konta bankowego.

   Jeżeli towar był zakupiony na fakturę VAT przez przedsiębiorcę i z powodu reklamacji następuje zwrot towaru firmą przewozową, to bezpośrednio po otrzymaniu przez nas zwróconego towaru, wysyłana jest do klienta pocztą korekta sprzedaży. Zwrot gotówki (na konto) następuje po odesłaniu przez Klienta podpisanego dokumentu korekty sprzedaży. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naprawy Gwarancyjne!

     Komputer, monitor, skaner "nie działa"! Gdzie zgłosić reklamacje? Gdzie dostarczyć sprzęt?

   Jeżeli sprzęt jest na gwarancji, to gwarancja udzielona na sprzęt może być przez naszą firmę, lub producenta czy dystrybutora (gwarancja producenta). W przypadku jeżeli podstawą reklamacji jest gwarancja producenta, to należy postępować według zaleceń podanych w załączonej karcie gwarancji lub informacji uzyskanych od autoryzowanego serwisu producenta.

   Reklamując sprzęt w firmie INFOTRONIK należy dostarczyć go do naszego magazynu. Wraz z uszkodzonym urządzeniem należy dostarczyć:

  1. pisemną gwarancję na udzielone podzespoły - dokument WZ lub Specyfikację towarów,
  2. dowód zakupu - faktura lub paragon,
  3. opakowania od produktów wraz z niezbędnymi zabezpieczeniami - styropiany, pianki itp.,
  4. całe wyposażenie dodatkowe - kable, sterowniki, instrukcje, itp.

   Zwracamy uwagę, że nieprawidłowa praca komputera nie zawsze wiąże się z uszkodzeniem jego podzespołów, lecz często z uszkodzeniem oprogramowania poprzez np.: zainstalowanie niepoprawnych sterowników, czy też wykasowanie plików potrzebnych dla działania aplikacji. Często też pracę komputera zakłócają wirusy komputerowe, które potrafią doprowadzić nawet do uszkodzenia podzespołów. Tego rodzaju uszkodzenia nie są objęte gwarancją i mogą być usuwane odpłatnie.

   Opakowania od poszczególnych podzespołów należy przechowywać do momentu ważności gwarancji i w razie uszkodzenia przekazać również do serwisu. Dlaczego opakowanie jest takie ważne? Dlatego, że uszkodzony podzespół musi być wysłany do serwisu specjalistycznego. Z uwagi na delikatność podzespołów, musi on być transportowany w oryginalnych opakowaniach (takie wymogi nakłada na nas producent). Transport podzespołów w opakowaniach zastępczych często jest niemożliwy lub niedopuszczalny przez producenta.

   Warunki gwarancji - zamieszczane na karcie gwarancyjnej wydanej przez firmę INFOTRONIK - nie dotyczą warunków gwarancji określanych na kartach gwarancyjnych, których gwarantem jest firma inna niż INFOTRONIK. W przypadku dołączenia gwarancji producenta, na dokumencie WZ dla danej pozycji, w rubryce GWARANCJA jest adnotacja iż podzespół powinien mieć dołączoną gwarancję producenta.

   W przypadku składania reklamacji towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym, nabywca zobowiązany jest do przestrzegania procedury reklamacyjnej. 

   Procedura składania i rozpatrywania reklamacji zakupów internetowych:

  1. Przed wysłaniem sprzętu klient powinien skontaktować się z pracownikiem działu reklamacji, w celu otrzymania numeru RMA (co te jest numer RMA?). Paczki wysłane do nas bez numeru RMA nie będą przyjmowane  - wrócą do klienta, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony! Numery telefonów kontaktowych i e-mail dostępne na zakładce www.infotronik.pl -> KONTAKT.
  2. Reklamowany sprzęt musi zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do nas i dalej do specjalistycznego serwisu. Jeżeli dany element nie ma oryginalnego opakowania dostarczonego przez producenta, dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną.
  3. Do reklamowanego sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje. Opis taki powinien być dokładny, co przyczyni się do szybkiego załatwienia reklamacji.
  4. Sprzęt powinien być dostarczony z pełnym wyposażeniem (oryginalne folie i opakowanie, wszelkie kable, sterowniki, przejściówki)! Brak tych elementów powoduje, że nie będzie wtedy możliwa wymiana ani zwrot gotówki - w takim przypadku możliwa jest jedynie naprawa "do skutku". W przypadku braku oryginalnego opakowania, firma INFOTRONIK nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu.
  5. Sprzęt, do którego nie będą dołączone dokumenty sprzedaży i gwarancji (patrz www: "Jak odebrać zakupiony towar?"), będące podstawą roszczeń gwarancyjnych, nie będzie przyjęty do reklamacji! Możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu!  Wtedy wg naszej wewnętrznej procedury zostanie sprawdzone, czy dany sprzęt podlega gwarancji.
  6. W przypadku wysyłki sprzętu do serwisu za prawidłowe jej spakowanie i zabezpieczenie sprzętu przed uszkodzeniem odpowiada wysyłający paczkę. Wysyłka naprawionego lub wymienionego sprzętu do klienta następuje na koszt firmy INFOTRONIK, za pomocą firmy spedycyjnej chyba, że strony uzgodnią inaczej - np. odbiór osobisty.  W przypadku wysłania sprzętu bez uzgodnienia na koszt firmy INFOTRONIK, nie zostanie on przyjęty i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.
  7. Jeżeli sprzęt wysłany do serwisu okaże się sprawny i nie zostanie wykryta usterka, serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki. (diagnostyka - minimum 50 zł netto). 
  8. Firma INFOTRONIK gwarantuje sprawne usunięcie ewentualnych usterek, które mogą wystąpić w okresie udzielenia gwarancji lub rękojmi na urządzenia przez okres podany w tabeli dokumentu WZ (Warunki umowy gwarancyjnej).
  9. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do 28 dni roboczych.
  10. Kupujący na przesyłce musi nakleić w widocznym miejscu numer RMA, który nadany zostaje przez serwis firmy INFOTRONIK. W razie nie przedłożenia wraz ze sprzętem dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opisu objawów (wypełniona karta zgłoszenia reklamacyjnego), sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy gwarancyjnej z uwagi na niedopełnienie przez Kupującego/Nabywcę warunków gwarancji.
  11. Po dokładnych oględzinach sprzętu nadesłanego do serwisu i w przypadku wykrycia niezgodności z warunkami gwarancji również pod nieobecność reklamującego, gwarancja może być zakwestionowana i unieważniona. Sprzedawca wyłącza obowiązek powiadomienia kupującego na piśmie o odrzuceniu roszczenia gwarancyjnego. Unieważnienie gwarancji może nastąpić w przypadku: 
    1. gdy uszkodzenia zostały spowodowane szkodliwym promieniowaniem, 
    2. gdy uszkodzenia zostały spowodowane mechanicznie (uderzenie, zerwanie, odkształcenie),
    3. gdy użytkowanie sprzętu nastąpiło niezgodnie z przeznaczeniem, 
    4. gdy uszkodzenia zostały spowodowane zwarciem instalacji elektrycznej, 
    5. gdy stwierdzone zostanie naruszenie, uszkodzenie lub zerwanie plomby lub numerów seryjnych albo kiedy dojdzie do ich zakrycia w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację.
  12. Pojęcie "uszkodzenia" sprzętu nie obejmuje konserwacji przewidzianych w instrukcji obsługi, wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny podzespołów oraz ich zabrudzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych (także baterii i akumulatorów), a także instalacji i konfiguracji oprogramowania.
  13. Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania.
  14. Firma nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy.
  15. W pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks Cywilny.
  16. Kupujący akceptuje warunki gwarancji z chwilą podpisania dokumentu sprzedaży i odebrania towaru.

   W razie wątpliwości z kwalifikacją usterki występującej w sprzęcie - czy podlega reklamacji, a co się z tym wiąże, zasadnością składania reklamacji sprzętu, prosimy o kontakt z naszą firmą, najlepiej za pomocą poczty e-mail.

   Jeżeli chcesz reklamować sprzęt skorzystaj z formularza, który pozwala przesłać do nas wszystkie potrzebne informacje - kliknij tutaj...

Kontynuuj
Koszyk→Zamów... więcej
Teraz koszyk jest pusty
Wyszukiwanie
 
Szukaj w nazwie.
Wyszukiwanie Zaawansowane
Bestsellery więcej
Promocje więcej
Router D-Link DSL-2740B 1xWAN(RJ11), 4xLAN, n300, AnexA
Router D-Link DSL-2740B 1xWAN(RJ11), 4xLAN, n300, AnexA
109,47 zł
83,64 zł
Kompatybilny Moduł D-Link DEM-311GT-C MiniGBIC/SFP 1000BaseSX (LC)
Kompatybilny Moduł D-Link DEM-311GT-C MiniGBIC/SFP 1000BaseSX (LC)
190,65 zł
121,77 zł
Ważne informacje
Regulamin Sklepu.
Polityka prywatności (cookies).
Wysyłka i odbiór towaru.
Zwroty i reklamacje.
Kontakt i nr konta bankowego.

Komunikatory (24h / 7dni):
GG: 31659878 - sprzedaż
GG: 431805 - serwis
E-mail: biuro@infotronik.pl
tel.: +48 795 452 205
Baner
| Switch| Rack 19| miniGBiC|
|Kable światłowodowe|
Copyright © 2012 INFOTRONIK // Powered by osCommerce // Strona wymaga plików cookie - więcej informacji o cookies...